Anda bahagia dalam CINTA?

Kami di kelab ini perlukan sokongan anda.. Berikan undian dan komen anda di ruangan undian dan ruangan 'comment' pada setiap artikel. Semoga ALLAH merahmati kamu. Kamu kawan saya !!

Saturday, April 24, 2010

Jangan Salahkan Lelaki Saja...


Zaman sekarang macam-macam boleh berlaku.. tapi kita lihat perempuan juga yang menjadi mangsa. Dia terpaksa lantaran cinta atau dia ini seronok dengan kerjanya, dan cerita-cerita lain itu hanya sebagai alasan saja.
Hari ini menjual diri dengan alasan teman lelaki, esok jadi keldai dadah lantaran tipudaya cinta awang hitam. Ya.. lelaki mengambil kesempatan, tetapi apakah perempuan ini dilahirkan dengan tidak punya akal langsung? Yang pasti ia tiada kecintaan kepada Islam dan ALLAH swt. Mungkin sebab tak bersekolah ugama. Dan cinta yang terlalu membuak-buak kepada hawa nafsunya sendiri. Ingin sedap, ingin kaya, ingin bebas seperti orang Barat.

Bisikan-bisikan Barat sentiasa menyeru ke dalam fikirannya:

'... wahai perempuan moden dan sofitikated... kamu boleh buat apa yang lelaki boleh buat. Kita perjuangkan persamaan gender. Dunia bukan milik lelaki Islam saja. Ia milik perempuan juga... Berzinalah sebagaimana lelaki berzina... kamu akan maju dan bahagia...

Mereka pun merokok, berzina, melacur, minum arak... akhirnya di dalam video lucah perempuan barat di jadikan seperti binatang. Perempuan Timur dalam perjalanan memperjuangkan hak-haknya...

Akhirnya Awang Hitam dan Benggali Putih membayar mereka beberapa dolar... di atas keberanian mereka itu menyahut cabaran memperjuangkan hak untuk menjadi pelacur!

Jauh disudut hatiku.. masih amat percaya.. gadis Islam masih tetap mulia..!

No comments: