Anda bahagia dalam CINTA?

Kami di kelab ini perlukan sokongan anda.. Berikan undian dan komen anda di ruangan undian dan ruangan 'comment' pada setiap artikel. Semoga ALLAH merahmati kamu. Kamu kawan saya !!

Thursday, April 22, 2010

Lorong Cinta..


Suatu masa lalu..
aku pernah tersesat di lorong ini
lorong apakah ini??
aku terlupa namanya.

Ya.. seingat aku,
di simpang ini banyak bunga-bunga
ada air pancur-pancuran
tapi apa yang ada di penghujung lorong ini?
sungguh aku terlupa..?

Suatu masa dahulu
aku pernah ke sini
berada di lorong ini..
aku tersesat dipenghujungnya?

Ya..! aku pernah berada di sini
di lorong ini.
Hujung gelap jalan mati!
tapi...apakah namanya lorong ini???

Ya..! aku pernah berada di sini
di lorong ini
persimpangannya penuh bunga-bunga..
penghujungnya gelap. Gelap sekali!

Aku sudah ingat.
Lorong ini penuh erti dan makna
di sini aku pernah tertawa dan menderita

Aku sudah ingat nama lorong ini..
Lorong CINTA!





No comments: